lunes, 28 de diciembre de 2009
miércoles, 2 de diciembre de 2009
martes, 24 de noviembre de 2009
lunes, 23 de noviembre de 2009
Mireu com és va fer el GRAFITI del Club Rítmica Girona és xulissim!!
Hus recomanaria que passesiu rapid el principi
perquè es una mica aburrit perquè dura 7'45 min
i clar!!
miércoles, 4 de noviembre de 2009
jueves, 22 de octubre de 2009
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
